torsdag 11. juni 2015

Wildest dream

Long time, no see!

Først vil jeg bare meddele at jeg har fått studieplass ved Fotofagskolen til høsten. Jeg holde på å dø av spenning. Helt.Sykt.

A dream come true.

Jeg tror ikke det vil gå opp for meg før jeg sitter på skolebenken første skoledag i august.. Hahah :-)

Jo, i tillegg så har min besteveninne Kristine også fått plass ved samme skole på linja Makeup&Styling! 
(Vi skal forresten starte blogg sammen om skoleåret vårt ved fotofagskolen, så sjekk gjerne ut denne også! Selv om bloggen ikke er heeelt ferdig så legger jeg ved linken her; www.keym95.blogspot.com )

Så nå har vi funnet en liten enebolig oppe i Trondheim som vi skal leie sammen, det blir spennende! 




Mye skal skje denne sommeren, og jeg kan nesten ikke slutte å smile! Synes dette bildet her passer veldig bra til hvordan jeg har det for tiden :-D






Ingen kommentarer: