søndag 13. september 2015

A new beginning

Hei!

Endelig har jeg tid til å oppdatere bloggen. Har hatt et par travle uker med masse nye inntrykk, tanker og kunnskaper. Kan enda ikke begripe at jeg faktisk studerer ved Norsk Fotofagskole.. Føler meg som verdens heldigste! Skolen i seg selv er bare dritkul, jeg mener, lokalet har en gang vært en spikerfabrikk og det likner en gammel lagerbygning fra utsiden... Mens inne på skolen er alt laget i en  typisk "industri"-stil. Lærerne er rene dream-teamet der alle er profesjonelle fotografer. Atmosfæren er hjemmekoselig og avslappet med mange inspirerende mennesker! Jeg skal legge ut bilder av skolen etterhvert :-)

Tenkte å legge ut bildene fra den første uka på skolen! Den såkalte "helvetesuka"/"mobiluka".

Triptyk



Her skulle vi ta tre bilder som var fine ved siden av hverandre og som hadde et minimalistisk preg over seg.

Et skråblikk






Denne oppgaven gikk ut på å ta et ironisk og litt humoristisk bilde.

Venus' fødsel

Oppgaven var å gjenskape en versjon av maleriet Venus' fødsel.

    Min frykt

    Nei, jeg er ikke redd for postmannen! Men jeg
    synes det er veldig ubehagelig å konfrontere
    mennesker på gata og spør om å få ta bildet av
    dem. Denne postmannen var koselig da!




Skal prøve å legge ut bilder oftere! :-)



Ingen kommentarer: